استانداردها و توافقنامه ها را به یکدیگر یادآوری کنید
نوشته شده توسط : علی پور

در حالتی که مجموعه، با بسط بر طبق طراحی سایت در مشهد آزمایش رایا پارس موافقت ahrefs کرده‌باشد و سهیم شما آغاز به تایپ کردن یک کد برای طراحی یک مساله بکند، خوب میباشد مانند این پرسش \" هی، می‌خوای اولیه آزمایش ها را بنویسی ؟\" تذکر کنی یا این که یک تذکر عالی دیگر این میباشد که \"کلیه آزمایش های ما توفیق آمیز بودن. چطوره کدها رو کامیت کنیم؟ \"

 

یک هدایت گر باشید، خیر یک سرنشین که مدام غر می زند

یاداوری های بیش تر از حد ممکن میباشد آزاردهنده باشند. یک نقطه تعادلی می باشد که هر جفت پیشرفت دهنده می بایست برای خویش پیدا نمایند. در جواب به خطاها تایپی و پرسیدن پرسش‌هایی مثل \" تو می خواهی آغاز آن متغیر را مقدار دهی کنی، درسته؟ \" قادر است سبب آزار شرریکتان گردد و فرایند اندیشه آن‌ را جدا نماید. خوب میباشد به آن ها شانس این را بدهید که چیزهای کوچکی مثل این را پیدا نمایند و آن‌گاه تنها در‌صورتی‌که این شغل را نکردند ، پیشنهادهای خویش را ارائه دهید.

مثل این میباشد که شما راننده یک ماشین باشید. هیچ‌کس دوست ندارد در هر تابلو توقف به شما بگویند که تابلو توقف بود. البته زمانی شما می‌پندارید که راننده متوجه لامپ قرمز رنگ نمیشود، فرصت آن میباشد که به وی بگویید: \" اوه، لامپ قرمز‌رنگ میباشد.\"





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: